کد خبر: ۲۴۷۷۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۲۵ - ۰۹ تير ۱۴۰۳
عصر دنا: ستاد مرکزی، مردمی و شورای ائتلاف در استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای از سعید جلیلی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، ستادهای انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف در بیانیه ای مشترک از جناب دکتر سعید جلیلی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم فهیم و شریف استان کهگیلویه و بویراحمد بویراحمد، انتخابات ۸ تیر نشانه باور عمیق نظام جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب به مردم سالاری دینی است که پنجره فرصت تغییرات را از درون ساختار انتخابات فراهم نموده است؛ در این مسیر سرنوشت ساز، جا دارد از مشارکت عموم واجدین شرایط با سلایق مختلف تقدیر و تشکر به عمل آوریم.
برادران ارجمند و خواهران گرامی، همانطوری که می‌دانید راه، هنوز پایان نیافته است و در روز جمعه ۱۵ تیر ماه دور دوم انتخابات برگزار می‌شود؛ لذا از همه حامیان جناب دکتر قالیباف که برای بازگرداندن گفتمان عقلانیت انقلابی و کارآمدی شبانه روزی تلاش فراوان نموده‌‌اند، تقدیر نموده و ضمن اعلام حمایت کامل از جناب دکتر جلیلی اعلام می‌دارد تمام ستادهای تبلیغاتی دکتر قالیباف در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام توان و ظرفیت برای پیروزی کاندیدای جبهه انقلاب، تلاش لازم را خواهد نمود تا انشاالله در سایه وحدت حمیت و برادری، شاهد موفقیت و پیروزی جبهه انقلاب در این برهه حساس از تاریخ نظام باشیم.

ستاد مرکزی، مردمی و شورای ائتلاف
در استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
به هم‌ین خیال باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
نوچه های دولت سیزدهم و مجلس انقلابی و جهادی و سپاهی از صداقت و مستقل بودن پزشکیان نخبه مردمی است میترسند منافع خود را در مافیای ثروت و قدرت می دانند نه مردم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
آخ سی حضرات خلقی پور و پیشوا و موحد و روشنفکر که فکر ایکردن قالیباف قبول میشه و خودشونو چسبوندن بهش که بعدا سهم خواهی کنن برا پست.ولی شتر در خواب بیند پنبه دانه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
پزشکیان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.